Kulturistika, fitness - Odborné články

Odborné články

ZÁDOVÉ SVALSTVO DANNYHO PADILLY

ZÁDOVÉ SVALSTVO DANNYHO PADILLY

Shyby na hrazdě zatíží zadní část ramenního svalstva, vrchní část širokého svalu zádového a částečně i jeho spodní část. Přítahy za hlavu zatěžují střední část zad ...... ... Celý článek

ZÁSADY ZAČÍNAJÍCÍHO KULTURISTY-TKY

ZÁSADY ZAČÍNAJÍCÍHO KULTURISTY-TKY

Na vytvoření aktivní svalové hmoty a získání výrazného svalového reliéfu není potřeba používat žádné ,,zázračné´´ návody. Úspěch v kulturistice spočívá v dodržování několika základních tréninkových principů a pravidel, ze kterých jsou nejdůležitější tyto: ... Celý článek

Trojsérie

Trojsérie

První série zahrnuje pět opakování, což je intenzita vhodná pro rozvoj svalové síly, druhá deset opakování, což je zátěž vhodná pro rozvoj.... ... Celý článek

Základní cviky v kulturistickém tréninku

Základní cviky v kulturistickém tréninku

V silovém a objemovém tréninku většina trenérů kulturistiky doporučuje základní cviky.Jeden z nejdůležitějších faktorů budovacího cvičení by neměl podceňovat a opomínat nikdo, ani sebetalentovanější kulturista se bez těchto cviků neobejde. ... Celý článek

Zkracování přestávek

Zkracování přestávek

Program rozvíjí biochemické děje umožňující rychlejší regeneraci svalů a zvýšení počtu opakování s daným odporem následně stimuluje svalový růst. ... Celý článek

PROČ BRÁT SUPLEMENTY S OBSAHEM CHROMU?

Chrom

MECHANISMUS PUSOBENÍ Jak jste již jistě samí pochopili, je hlavní funkcí chromu udržet odpovídající hladinu glukózy. K tomu dochází pomocí zvýšené využitelnosti inzulínu - hlavního hormonu, jenž reguluje hladinu glukózy.Chrom zvyšuje vazebnou sílu inzulínu na buněčné ... Celý článek