Kulturistika, fitness - Odborné články

Odborné články

Kulturistika pro všechny - MIKE MENTZER

Kulturistika pro všechny - MIKE MENTZER

"Pokud chcete dosáhnout přírůstky svalového objemu a síly nad normální míru, musíte se pravidelně pokoušet překonávat úlohy, které nemůžete splnit. Pokoušet se vykonat poslední sérii, kterou už nejste schopni zvládnout, znamená zajít až do rezerv ... Celý článek

Trénink paží

Trénink paží - LEE HANEY

...nikdy nesmíte ztratit kontrolu nad průběhem pohybu – to může vést jen ke zranění. Haney neklade tolik důraz na používané zátěže, jako spíše na duševní koncentraci při každém opakování v každé sérii... ... Celý článek

Rozvoj a symetrie prsního svalstva

Rozvoj a symetrie prsního svalstva

...princip přednosti v procvičování zaostávající partie. V praxi to znamenalo, že cviky na hrudník jsem zařadil vždy na začátek tréninku, když jsem byl ještě svěží a celková vysoká úroveň energie zaručovala plné nasazení s ... Celý článek

BANDÁŽE V SILOVÝCH SPORTECH

BANDÁŽE V SILOVÝCH SPORTECH

Nejlepší je s bandážováním začít tehdy, když máme před sebou ještě pokusy dvou závodníků, to znamená v nejhorším případě necelé 2 minuty, maximálně však 3 minuty. Když namotáte bandáž moc brzy.... ... Celý článek

Trénink na symetrii postavy

Trénink na symetrii postavy

,,Celá moje osobní filozofie je založena na rovnováze´´,přiznává se Shawn Ray, ..na vyváženosti jednotlivých složek života. Mám na mysli rodinu, sport, zaměstnání, vzdělání. I můj tréninkový program zohledňuje především souměrnost.... ... Celý článek

Jak se správně vyživovat a regenerovat

Jak se správně vyživovat a regenerovat

Důležité je správně rozložit denní příjem potravy. Výhodnější je rozdělit jej do 4 – 6 menších dávek. Příjem energie (kalorická hodnota stravy) musí být v rovnováze s jejím výdejem (zvláštní situaci tvoří redukční diety). Výdej ... Celý článek