Kulturistika, fitness - Odborné články

Odborné články

KREATIN MECHANISMUS PŮSOBENÍ

KREATIN

....jestliže je k dispozici málo kreatinu, nastává předčasné vyčerpání a snižuje se intenzita tréninku. ... Celý článek

Radek Lonc a Petr Záděra Silový trénink

Silový trénink - Rizikové cviky

Pojmem silový trénink se všeobecně označuje forma tréninku na zlepšení maximální síly, rychlostní síly a vytrvalostní síly. Maximální síla je největší možná síla, kterou je svalový systém schopen vyvinout při maximální kontrakci. Rychlostní síla představuje ... Celý článek

Rozvoj zádového svalstva

Rozvoj zádového svalstva

Jako součást tréninku na rozvoj zádového svalstva zařazuje rovněž předklony a záklony v lehu na břiše na lavici s činkou 13,5kg za hlavou (hyperextenze). Tento cvik rozvíjí svalstvo spodní části zad. ... Celý článek

Rozvoj svalstva stehen

Rozvoj svalstva stehen

Celý tento mimosoutěžní trénink na rozvoj svalstva stehen trvá 45minut. Přestávky mezi sériemi nejsou delší jak 45-60sekund. Spolu s lýtkovým svalstvem, břišním svalstvem a dolní části zad mi trénink trvá 1 1/2hodiny. ... Celý článek

Trénink zádového svalstva

Trénink zádového svalstva

Při tréninku horní části zad vychází nejdůležitější pohyb z ramen. Zádové svaly stahují ramena dozadu – je nutné tlačit lopatky k sobě. Při procvičování zádových svalů se musí bicepsy zatěžovat co nejméně ... Celý článek

Bench press jak zlepšit

Bench press

1. Tlak v lehu: 60kg – 10x, 82,5kg- 8x, 102,5kg – 8x, 125kg- 8x, 150kg- 6x, 165kg- 4x, 182,5kg – 4x, 192,5kg- 2x dvě série. 2. Tlak v ... Celý článek

Kulturistika - důležité faktory k pokroku

Kulturistika - důležité faktory k pokroku

...můžete se cítit unaveně už po prvních cvičeních, tento pocit by však neměl přetrvávat. Pokud ano, potom jste přetrénovaní, přesněji pověděno – tréninkové zatížení překročilo regenerační schopnosti vašeho organismu... ... Celý článek