Kulturistika, fitness - Dieta pro ženy a muže

Dieta pro ženy a muže

Dieta pro ženy a muže

 

zavodycechymezibori_05_08 524

PRO ŽENY

1.DEN

SNÍDANĚ – 30g protein

SVAČINA – 100g zeleniny

OBĚD – 100g kuřecích, krůtích prsou +80g rýže

SVAČINA – 200g zeleniny

VEČEŘE – 30g protein s vodou (100%) nebo acidofilní mléko

Doporučení: ženy během diety 1g bílkovin na 1kg váhy(s doplňky více) sacharidy lze v cyklech snížit k nule 2dny a zvýšit také 2dny.

2.DEN

SNÍDANĚ – 1 vejce + 70g racio chleba SVAČINA – 30g proteinu OBĚD – 100g králík, ryba +80g těstovin SVAČINA – 200g zeleniny VEČEŘE – 30g proteinu nebo podmáslí

3.DEN

SNÍDANĚ – 100g obilné kaše SVAČINA – 100g zeleniny OBĚD –100 krůtích prsou + 100g rýže SVAČINA – 200g zeleniny VEČEŘE – 30g protein nebo tvaroh

4.DEN

SNÍDANĚ – 100g celozrn. pečiva + tvrdý sýr (kotyč, syrečky) SVAČINA – jablko + 30g protein OBĚD – 100g tuňák + 100g brambor SVAČINA – 200g zeleniny + 100g rýže VEČEŘE – 30g protein nebo sýr kotyč

Lopraisova 022

5.DEN

SNÍDANĚ – tvaroh – 70g SVAČINA – 100g zeleniny OBĚD – 150g kuřecích prsou + 100g těstovin SVAČINA – 100g zeleniny + 100těstovin VEČEŘE – 30g protein nebo syrečky

6.DEN

jako 1. DEN a dále 2,3, …atd

MASO DLE POTŘEBY NAHRADIT PROTEINEM


Vojtisek 013

PRO MUŽE

Doporučení: 1,5g bílkovin na 1kg váhy (s doplňky více) sacharidy v cyklech 1den více 2dny méně až k nule

1.DEN

SNÍDANĚ – 50g protein SVAČINA – 100g zeleniny OBĚD – 200g kuřecích, krůtích prsou +150g rýže SVAČINA – 150g prsou + 200g zeleniny + 100g těstovin VEČEŘE – 50g protein s vodou (100%) nebo acidofilní mléko

2.DEN

SNÍDANĚ – 10 bílků + 100g racio chleba SVAČINA – 1ks ovoce + 50g proteinu OBĚD – 200g králík, ryba +100g těstovin SVAČINA –150g prsou + 200g zeleniny + 100g brambor VEČEŘE – 50g proteinu

3.DEN

SNÍDANĚ – 100g obilné kaše + 50g proteinu SVAČINA – 100g zeleniny OBĚD – 200g hovězí + 100g rýže SVAČINA – 150g prsou + 200g zeleniny +100g luštěnin VEČEŘE – 50g protein nebo tvaroh

4.DEN

SNÍDANĚ – 100g celozrn. pečiva + tvrdý sýr (kotyč, syrečky) SVAČINA – jablko + 50g protein OBĚD – 150g tuňák + 100g brambor SVAČINA – 150g prsou + 200g zeleniny + 100g rýže VEČEŘE – 50g protein nebo sýr kotyč

KrakaVohanka 041